Fandom

Gtapedia

Airtrain

1 157sivua
tässä wikissä
Add New Page
Keskustelu0 Share

375px-Airtrain-GTAVC-front.jpg

Paikallaan oleva Air Train Escobar International Airportilla

Airtrain on matkustajalentokone peleissä Grand Theft Auto III,Vice City ja Vice City Stories.Airtrain toimii vain "lavasteena",eikä pelaaja voi lentää sitä.

Kuvaus Muokkaa

Airtrain on 3-moottorinen suihkumatkustajakone,ja se perustuu Boeing 727-koneeseen.Airtrainit lentävät säännöllisesti kaupunkien yli sekä nousevat ja laskeutuvat lentokentiltä.Lentävät Airtrainit eivät ole kiinteitä,vaan pelaaja voi mennä koneiden läpi eikä voi vahingoittaa niitä.Tosin GTA III:n beta-Airtrain oli kiinteä,ja sen pystyi ampumaan alas Rocket Launcherilla.

GTA III:n Airtrain on maalattu kuvitteellisen DMAirin (parodia DMA Designistä,Rockstarin edeltäjästä.) väreihin,kun taas Vice Cityssä se on Rockstar Airlinesin väreissä.

Galleria Muokkaa

==

Triviaa Muokkaa

  • Nimi "Airtrain" on luultavasti parodia oikean elämän Airbus-lentokoneenvalmistajasta.
  • Vice City Storiesissa on mahdollista päästä Airtrainin ohjaimiin vian ansiosta.Konetta ei voi kuitenkaan ohjata mitenkään.Pelaaja pystyy vain vaihtamaan radiokanavia.
  • Airtrainin piti esiintyä pelaajan ohjattavana GTA San Andreasissa,mutta se vaihdettiin AT-400:aan.Airtrainista jäi jäljelle alkutekijöissään oleva malli ja ohjaustiedosto.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki