Wikia

Gtapedia

A Dish Served Cold

Keskustelu0
1 145sivua
tässä wikissä

A Dish Served Cold (suom. Ruokalaji tarjoillaan kylmänä) on koston jatkumon ensimmäinen tehtävä Grand Theft Auto IV:ssä.

Kuvaus Muokkaa

Niko Bellic on päättänyt kostaa Dimitrille tämän petoksen tehtävässä Russian Revolution. Dimitri on Platypus-rahtialuksen ruumassa, ja hänenmiehensä lastaavat alukseen huumeita. Tehtäväsi on nyt tappaa Dimitrin miehet, ja lopuksi Dimitri.

Vinkki Muokkaa

Läpikäynti Muokkaa

Aluksen portaiden edessä on pari vihollista. Ammu heidät, ja etene aluksen kannelle. Puisen laatikon vieressä on tarkkuuskivääri. Käytä sitä, ja ammu kauinpana olevat viholliset. Etene kohti laivan perää, ja käytä M4A1:ää, ja poista vihollisia yksitellen. Suojaudu sitten aluksen oven taakse, ja ammu huoneessa olevat viholliset. Ota pöydällä oleva ensiapulaukku, mikäli tarvitset terveyttä. Etene portaat ylös, ja ammu hytteihin piiloutuneet viholliset. Hyödynnä vasemmanpuoleisessa hytissä olevay body armor. Etene kohti ohjaamoa, ja avaa ruuman luukut. Etene sitten ruumaan, ja ammu viholliset. Ota pistooli, ja tapa Dimitri. Pakene sitten lautalta.

Palkkio Muokkaa

  • Ei palkkiota.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki